TABAGÓN EN FESTAS (DÍAS 29, 30 E 31)

EN PROBAS

EN PROBAS

23 dic 2009

Benvidos/as a Noticias O Rosal


EN GALEGO

Nace esta páxina web en maio de 2008 co obxectivo e a única razón de dar a coñecer un pouquiño máis o noso pobo de O Rosal, os seus costumes, as súas xentes. Para que precisamente non se esquezan certas tradicións, para que se recoñezan aos seus paisanos singulares e destacados... en definitiva, para que quede constancia para a Historia.

Procuraremos reflectir aquí as novas máis interesantes que sucedan durante o ano, agardando aportar o noso gran de area á cultura e á información, tanto para os propios rosaleiros (rosaleses) como para quen desexe saber polo miúdo que é o que ocorre nestas fértiles terras, neste "Xardín do Baixo Miño".

EN CASTELLANO

Nace esta página web en mayo de 2008 con el objetivo y la única razón de dar a conocer un poquito más nuestro pueblo de O Rosal, sus costumbres y sus gentes. Para que precisamente no se olviden ciertas tradiciones, para que se reconozcan a sus paisanos singulares y destacados... en definitiva, para que quede constancia para la Historia. 

Procuraremos reflejar aquí las noticias más interesantes que sucedan durante el año, esperando aportar nuestro grano de arena a la cultura y a la información, tanto para los propios rosalinos como para quien desee saber qué es lo que ocurre en estas fértiles tierras, en este "Jardín del Baixo Miño".



Director de Noticias O Rosal

0 comentarios:

Publicar un comentario